Urbanistički plan novog mosta u Novom Sadu, koji bi trebalo da se gradi u nastavku Bulevara Evrope, usvojen je bez glasa protivljenja u Skupštini grada.
1951. godine kada je napravljen plan Limani nisu postojali i most za tranzitni saobracaj je isplaniran da ide izvan naselja. Sada, 70 godina kasnije ta lokacija je skoro siri centar grada, i taj stari plan jednostavno nije vise dobar niti odrziv. Praviti obilaznicu oko grada kroz gradsko jezgro je blago receno nevidjena glupost.
Ovaj djuric (namerno malim) je Atrijum posl.prostor pretvorio u priv.stanove. Parking ni jedan nije napravio, tako da preti totalno zagusenje na Limanu IV. Sram ga bilo, zasto mu verovati i ovo oko mosta kada vidimo sta radi u "priv.varijantama". Ispada da mu radio AS radi punom parom, a ono u stvari firma za pranje novca
Ја сам признао људски пре 2 год да сам поражен и да мени овде више није место а лично мишљење моје је да оно мало преосталох нормалних људи треба да покрене сеобу Срба и да се измесги и формира нову заједницу мимо овог пакла у коме данас живимо
Ako se ne varam, mesne zajednice imaju pravo da raspišu referendum. Ako most ide preko oslobođenih Mz, moguće je da bi one mogle da.zaustave izgradnju, ako nije po volji građana.
O kakvom vi glasu protiv urbanističkog plana pričate kada živimo u jednopartijskom sistemu. Nema opozicije, nema raspave i sučeljavanja mišljenja. Vidimo da je na ovakvim jednopartijskim sednicama skupštine i zamenik gradonačelnika održao govor. Čovek se oslobodio, jer nema pitanja i podpitanja, nema sta da se kaže. Pročita se tačka dnevnog reda i dižu se prsti. Ne znaju odbornici ni zašto dižu, jer znaju da treba da dižu i to je sve što su naučili.
Đurić šta god poželi od dozvola nije to nikakav problem. Jedna stranka je na svim nivoima vlasti tako da što on poželi to i dobije. Promena namene, nadogradnja, nije to ništa neizvodljivo danas.
Đurić se konačno probudio iz višegodišnjeg sna. Konačno da nam objasni šta je dobro za Novi Sad, ali je izgubio izbore na Limanu za mesne zajednice gde on inače živi.
Tranzitni saobracaj bi prema Generalnom (urbanistickom) planu Grada Novog sada trebao da ide buducom saobracajnicom M21, saobracajnicom koja bi se od Kaca odvajala od raskrca postojeceg autoputa SU-BG i buduceh autoputa BG-ZR-NS. Saobracajnica M21 bi od Kaca ispod Toplane prelazila novim (jos jednim) mostom preko Dunava i ispod Petrovaradina (negde oko Navipa) izlazila na stari drum NS-BG a dalje obilaznicom oko Petrovaradina pored Miseluka i Sr.Kamenice izlazila kod Paragova do buduceg tunela ispod Fruske. U Paragovu bi se spajao sa tom saobracajnicom i drum koji bi preko Bul.Evrope i mosta preko Ribarca dolazio sa backe strane.
Link: http://www.nsurbanizam.rs/gpns
Ovaj plan je usvojen 2006-te i poprilicno je ambiciozan, od svega planiranog je uradjen samo Bul.Evrope i izuzetno tesko da ce biti realizovan u sledecih 15-20 godina, no najoptimalnije je resenje za saobracajne koridore oko NS i preko Fruske gore. Kazem da ce biti izuzetno tesko realizovan jer sve to otprilike kosta 2-3 milijarde $ a znajuci koliko su recimo gradili novi Zezeljev most pretpostavljam da se za nasih zivota nece zavrsiti (mislim na one od 50 god zivota).
Most uzvodno od Futoga ka Palanci? Niposto, totalno neisplativa investicija, jedino ako ga finansiraju oni koji iz Begeca ili Futoga idu za Beocin ili Banostor. Za njih je dobra i skela, nece valjda Npvosadjani da im placaju gradnju mosta :p
Djuricu,kako napreduje nadogradnja Atrium poslovnog centra.....i dalje mi nije jasno, kako si uspeo da nadogradnju Poslovnog centra, prebacis u stanogradnju
Svako vece gradjani Sremske Kamenice trpe nevidjenu torturu sa splavova koji su postavljeni bas naspram Kamenice.Nema nam zivota od basova koji toliko jako udaraju da odskacemo na stolicama.Nema spavanja dokle god se ne izive vlasnici splavova.Isti oni koji su glasali za most,glasaju i za splavove.Sto ih njihovi prijatelji ne postave njima pred kucu pa igrajte i pevajte zajedno.Niko ne reaguje ni komunalna policija,a ni inspekcije.Buka je isto vrsta zagadjenja.
Ja imam 46g i vec 20 godina znam jer je tad vec postojao plan da kad se izgradi bulevar sad nazvan evrope da u produzetku bude most, ja sam mislio da je tad glupost ali sad kada se zna da ce to biti deo trase tunela kroz frusku goru ne izgleda kao glupost,
Ko zna šta je sve privučeno kroz ovaj plan. Most je potreban ali ima 100 načina da posledice po ljude i okolinu budu prihvatljive. AV AV poslanici prvi ne znaju za šta su glasali..
Ovo je najgora odluka koju je do sada aktuelna vlast donela. Oni se lepo smestili po Kraljevim parkovima i Pupinovim palatama, a nama neka prolaze kamioni u nivou stola za rucavanje. Ceka vas limanski scenario na izborima!
осађани prema civilizacijskom urbanističkom planu zaobilaznica je trebalo da ide sa autoputa, preko novog mosta na kanalu ( hvala bogu postoji ), ispred novo groblja, krajem Novog Naselja ( vama znanog kao Bystritza ), pa u produžetku iza Вјетерника и Фјутога na most preko Dunava. Zahvaljujući legalizaciji bespravno podignutih dvoraca sirotih избјеглица na trasi iste, a uz saglasnost koalicije Мирчић-Мировић još devedesetih, civilizacija je napustila ovaj grad.
A jel zna kogod gde taj most vodi i gde će to ići tranzitni saobraćaj. Svi pametni urbanisti planiraju tranzitne puteve pored gradova,samo naši pametni malte ne kroz prvu stambenu zonu.
... da likovi koji kao predstavljaju “ volju gradjana” , a u stvari gomila bezličnih partijskih ljiga kaže bilo šta pametno protiv daljeg devastiranja grada. Glas onih čiji je glas bitan će se čuti. Vučević i kinezi mogu da se tera...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Bez glasa protiv usvojen plan izgradnje novog mosta u Novom Sadu
Žarko Bogosavljević
zarkob@021.rs
Novi Sad
•18.06.2021.
•14:20 > 15:52
Komentari 35
Ronjenje Limanom
bizMismen
Drugim recima komentari dodju i prodju a neciji dzepovi i dalje ostaju puni.
komsinica
Neko
Симеон
Laa
Lily
/
Roki
49
mesne zajednice
Holmark
xarap
mela
dijasporac
Link: http://www.nsurbanizam.rs/gpns
Ovaj plan je usvojen 2006-te i poprilicno je ambiciozan, od svega planiranog je uradjen samo Bul.Evrope i izuzetno tesko da ce biti realizovan u sledecih 15-20 godina, no najoptimalnije je resenje za saobracajne koridore oko NS i preko Fruske gore. Kazem da ce biti izuzetno tesko realizovan jer sve to otprilike kosta 2-3 milijarde $ a znajuci koliko su recimo gradili novi Zezeljev most pretpostavljam da se za nasih zivota nece zavrsiti (mislim na one od 50 god zivota).
Most uzvodno od Futoga ka Palanci? Niposto, totalno neisplativa investicija, jedino ako ga finansiraju oni koji iz Begeca ili Futoga idu za Beocin ili Banostor. Za njih je dobra i skela, nece valjda Npvosadjani da im placaju gradnju mosta :p
Ivan
đok
Bacvanin
Mare
Tesa
Ljiljana
Ns
V8
Bojan
Radikalske stetocine
Sto vise mostova
Jeca
Inženjer
Novosadjanin
pajo patak
opozicionista
G pen
Lala
VladaN
Pa šta
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H